“Dia pernah msuk lokαp, tpi..”- Dαkwa Diαnαya 3 Tahun! Sekali Bekas Isteri Afiq Muiz Tunjuk Bukti Yg Mengejutkan Ramai

Sp.eku.lasi berhubung aktor Afiq Muiz yang did.a.kwa m.emu.kul bekas isterinya, Pachara Emmanuel Apin sehingga kini masih belum selesai.

Malah, is.u tersebut bertambah han.gat selepas adiknya, pelakon Aishah Azman tampil mempe.rtahan serta me.mb.idas bekas kakak iparnya yang dia.ngga.p men.ye.bar fit.nah.

Tidak berdiam diri, Pachara menerusi sebuah hantaran di Instagram miliknya me.ndeda.hkan bukti-bukti dia.nia.ya Afiq serta foto menunjukkan bukti dirinya dalam kea.daan leb.am.

“Saya sudah la.por po.lis tahun lalu. Kes.il.apan besar bila tarik laporan sebab tak tahan tengok dia di.ga.ri dir.e.man tiga hari. Rupanya lepas tar.ik lap.oran, tiada berterima kasih..

“Tiada minta maaf. Malah go telling people that I beat him up sampai jari saya patah. Logik ke tipu kau ni iblis? Saya tendang kau sampai kaki saya patah juga ke? Kau pu.kul saya sampai tinggal se.pa.ruh n.ya.wa.

“Kau be.lek badan saya pakai kaki kau sebelum kau lari? Ib.lis pun tak sezalim kau Muhammad Afiq Muiz,” tulisnya.

Menerusi hantaran sama, Pachara seakan men.dak.wa Afiq mempunyai wanita lain disamping dirinya.

“Kau ingat kau boleh kahwin perempuan kaya guna rupa dan nama sebagai artis kan? Kau dengar.lah cakap mama kau tu. Jual muka tu selagi boleh. Mak kau tu pun, ajarlah anak-anak jual muka status kasi kawin anak raja.

“Kau tak pandang bini kau gaji tiga ribu. Semoga jumpa perempuan kaya yang tahan kena main terus kena pu.kul. Mana wanita canrtik yang main fo.rex ada 7,000 USD yang buat kau he.ran tu?

“Kahwin la dia. She likes you so much. Go show her your real self. Tapi jan.gan pu.kul-pu.k.ul dia.

“Bagi kerjasama untuk ber.ce.rail.ah ib.lis. Kau hil.ang kenapa? Kau ingat saya akan rindu kau? Jangan ca.bar. Otak saya kau hen.tak balik-balik di dinding ni kau tang.gung kah. Jar.i saya pat.ah ni kau ganti? Kerjaya saya dua kali han.cur pasal kau,” dak.wan.ya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: Xtra

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

About admin blog

Check Also

“Alhamdulilah, Mak Nak Awal, Saya Langsungkan Majlis Pada..”- Tahniah Shuib Umum Berita Gembira

PELAWAK dan penyampai radio Suria FM Shuib menyifatkan kehadiran ahli perniagaan Watie Hanifiah dalam hidupnya …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *