[VIDEO] Jep Masuk Konti Dengan Fesyen Rock Kapak, Sekali Komen Sari Yanti Buat Ramai Berdekah

Siapa sahaja yang tidak kenal dengan pelawak dan penyampai radio popular dengan nama Jep ini. Bakatnya sangat bersahaja dan membuatkan peminat sering terhibur dengan gelagat selebriti yang satu ini.

Selain dari bergelar pelawak, kebolehannya itu turut digunakan sebagai penyampai radio menerusi Sinar.FM bersama rakan-rakan lain. Malah pagi ini penyampai radio tersebut buat hal dengan tampil lain dari kebiasaannya.

Dalam perkongsian terbaharu itu kelihatan jep kononnya jadi penyanyi rock dulu-dulu. Gaya pakaiannyamemang cukup menjadi! Siap dengan seluar dan hiasan di kepala lagi!

Menerusi perkongsian terkini di Instagram, Jep dilihat mengenakan T-shirt band, jaket kulit, headband dan seluar ketat corak zebra yang secara tak langsung kelihatan seperti ‘legging’ wanita ini telah membuatkan ramai terhibur. Malah ada yang bertanya mungkinkah ini kesannya bubur disuap Sari Yanti beberapa hari lalu?

VIDEO :

Selain dari itu, ramai juga yang teruja melihatkan seluar yang digayakan oleh Jep tersebut. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Jep memang kaki lawak ada je lawak dia buat terbaiklah. Jep serta Shuib memang kaki lawak. Terbaik..”

Terbaru, entri terkini di laman Instagram pelakon, Sari Yanti telah menarik perhatian ramai apabila dia berseloroh meminta suaminya, Jep untuk memulangkan semula seluar yang dipakainya itu.

Menerusi hantaran tersebut, Sari memuat naik foto corak kuda belang yang kelihatan sama dengan corak seluar yang dipakai Jep sambil memasukkan lagu Pulangkan dendangan penyanyi, Misha Omar.


Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur melihat telatah lucu pasangan suami isteri tersebut.

“Tak cukup dengan bubur, seluar pun dirembat.

“Dah agak dah. Buat hal la Jep ni.

“Pulangkan balik seluar bini tu Jep. Patut lain macam ketat.

“Laki bini ni sekarang lawak eh.

“Lawak la korang. Moga kekal hingga ke akhir hayat.

“Makin menjadi-jadi punchline laki bini ni, antara komen-komen netizen di Instagram.

Terdahulu, cabaran Catwalk Konti telah dimenangi oleh Rahim yang mengenakan suit adiwira Marvel, Thor.

Kesemua mereka telah diadili oleh pelakon , Ramona Zamzam.

HARGA JAM TANGAN YANG DIPAKAI OLEH JEP SEPAHTU

Sejak akhir-akhir ini, nama pelawak Jep Sepahtu menjadi bualan ramai selepas adegan disuap pelakon Erra Fazira ketika persembahan jelajah Sepahtu Reunion Live Tour 2022.

Terbaharu, Jep sekali lagi mencuri perhatian selepas tular koleksi jam tangan milik selebriti itu.

Menerusi foto yang dikongsikan di Instagram @beastlab_, penyampai radio berumur 37 tahun itu dilihat menggayakan jam tangan daripada jenama Rolex.

Berdasarkan maklumat yang dikongsikan di laman sosial tersebut, jam tangan mewah itu dianggarkan berharga RM89,000.


Menjengah di ruangan komen, rata-rata wargamaya memuji dengan sikap rendah diri pemilik nama Muhd Nadzri Zainal Abidin yang tidak pernah menayang kemewahan kepada umum.

Selain itu, ada juga segelintir yang ‘memetik’ kereta Bently yang dimiliki bapa kepada anak ketiga dan menurut netizen harganya bernilai lebih RM500,000.

Untuk rekod, Jep mendirikan rumah tangga bersama aktres Sari Yanti pada 25 Februari 2017 dan dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Dariya Inara, 4, Muhammad Khidir, 2, dan Abu Bakr, 1.

Sari juga mempunyai dua lagi cahaya mata lelaki menerusi perkahwinan terdahulu bersama bekas suami, Mohd. Eddy Casmady Che Hussien iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq.

Sumber/ Kredit :HCL, MH

Diolah oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.[

About admin blog

Check Also

“Muka lawa, tapi sayang..”- Kαcukan! Ini biodata Sophia yg raih perhatian. sekali benda ini netizen perasan

Nama Sophia Albarakbah menjadi sebutan ramai sejak akhir-akhir ini. Memiliki paras rupa jelita dan sekali …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *