“Sy memang pendendαm…”- Rita Rudaini Kena S1hir? Pelakon Cantik Ini Bongkαr Sesuatu Yg Mengejυtkan Netizen

“Masih lagi ada orang yang d3ngki sedangkan saya tak bersuami, tiada ‘job’, masih lagi orang d3ngki, kenapa ya?”

Dalam temu bual bersama Melodi TV3, Rita Rudaini mendedahkan dia dan keluarga dig4nggu individu yang d3ngki dengannya.

“Saya tidak tahu, tetapi baru-baru ni ada orang yang tak dikenali cuba mencari rumah saya di kampung, dua kali datang siap tanya orang kampung.

Kredit foto: IG

“Malam-malam dia merayau, orang kampung tanya cari rumah siapa, individu itu cakap ‘rumah Rita Rudaini’ dan berkata ‘saya kawan Rita’.

“Keesokannya, ibu saya tengah menyapu sampah tiba-tiba ternampak kat4k hit4m dah m4ti depan rumah. Kat4k itu macam baru, hit4m dan dah m4ti,” ujarnya yang dipetik Xtra.

Tidak berakhir di situ, dia datang lagi dengan mengetuk pintu rumah hampir setengah jam sebelum merayau depan rumah sambil tengok sekeliling.

Kredit foto: IG

“Ibu saya cakap, rupa paras individu tersebut menaiki motosikal dan dalam keadaan elok,” katanya.

Selain kerap bermimpi kejadian tidak elok, Rita juga nampak sesuatu di rumah.

“Sebelum kejadian tersebut saya juga ada bermimpi tentang kejadian yang tidak elok, kerap sangat tapi saya hanya fikir mainan tidur tapi macam pelik.

“Saya juga nampak sesuatu kat rumah. Alhamdulillah hari-hari kami amalkan baca Al-Quran, kalau tuhan itu nak izin, jadi juga, kalau tak izin, maka tak jadi lah,” ujarnya yang menyerahkan segala-galanya kepada Allah SWT.

Rita bagaimanapun memaklumkan dia tidak mengenali individu berkenaan, namun beranggapan individu terbabit bukan iri degan kerjayanya. Sebaliknya dia tidak berpuas hati dengannya dari segi peribadi.

Kredit foto: IG

“Mungkin ada ‘personal’ lain yang s4kitnya hati tengok Rita Rudaini.

“Selagi Rita ada, dia rasa tak senang. Dia tak puas hati secara dalaman dengan saya, kalau boleh dia nak Rita Rudaini lenyap, jadi dia rasa lega.

“Saya ‘frvst’ sangat sebab saya tak pernah cari fasal dengan orang, saya tak kacau hidup orang,” katanya kesal.

Katanya, dia risau sekiranya orang sekeliling yang terkena tempias akibat perbuatan jahat orang lain.

“Saya memang pendend4m, apa yang orang buat kat saya, saya akan ingat sampai m4ti. Saya sejenis orang yang kalau dah c4rikkan hati saya, sorry saya takkan maafkan, mana tahu Tuhan nak bukakan hati saya dan lembutkan hati saya untuk maafkan, ya, tapi buat masa ini, tidak.

“Sesiapa yang telah mer0bekkan hati saya dan anak-anak saya, tidak akan saya maafkan,” tegasnya.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RITARUDAINI® (@ritrud727)

Dedah Rita, dia pernah sakit kerana mengalami perkara sama dulu-dulu.

Siapa dan kenapa d3ngki dengan Rita?

Sumber/ Kredit :- CARI

Diolah oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

About admin blog

Check Also

“Tudung Sauk Nampak Mahal Dan Cantik”- Ummi Nazeera selamba pakai tudung ‘sauk’ tarik perhatian ramai

Nama pelakon, Ummi Nazeera sering menjadi sorotan ramai di media sosial kerana apabila dia berlakon …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *