“Jangan La Trigger Untuk Dik3cam” – Neelofa T3gur Portal Berita Terkenal?

Selebriti dan usahawan terkenal, Noor Neelofa tampil memberikan teguran terhadap sebuah portal terkenal yang dikatakan telah memberikan ‘headline’ yang mengundang kecam4n mengenai dirinya.

Minta Pihak Terlibat Henti Jadi Pencetus K3cama

Menerusi Insta Stories, Neelofa dilihat memuatnaik tangkap layar keratan artikel milik sebuah portal tersebut serta meminta pihak terlibat agar tidak menjadi pencetus yang mengundang kecam4n orang ramai terhadap dirinya.

“Jangan lah trigger untuk dik3cam. Bila orang share benda baik, tapi tetap nak cari jugak jalan supaya dik3ji dic4ci dim4ki. Metro & Utusan boleh buat tajuk baik-baik, sebab artikel pun ceritanya baik saja. Jadi kenapa yang lain tak boleh ikut sama?-Tulis Neelofa

“Tak Cukup Lagi Ke Selama Ni Tengok Saya Dik3cam?”

Tambahnya lagi, pelakon drama Suri Hati Mr. Pilot ini turut bertanya kepada pihak portal berkenaan adakah masih belum cukup melihat dirinya dikecam selama ini.

“Dah dah la nak trigger orang untuk keji maki saya sekeluarga. Tak cukup lagi ke selama ni tengok saya dik3cam?.-Soal Neelofa

sumber:murai

About admin blog

Check Also

Rakam Kaki Terketar, Ramai Tertanya-Tanya Waris Perli Siapa?, “Anxiety Tidak Dibenarkan Di Sini…”

Penyanyi rap Muzzammil Bin Alias atau lebih dikenali sebagai Waris mengundang kontroversi apabila memuat naik …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *