[VIDEO] “Dia Boleh Gεmuk, Dia Bleh Kurυs..”- Pernampilan Terkini Shaheizy Sam Jadi Bualan Netizen

Pelakon popular, Shaheizy Sam baru-baru ini dilihat membuat perkongsian bersama peminatnya di Instagram terhadap tubvh bad4nnya yang kembali ‘sado’.

Bersenam Di Gimnasium

Menerusi hantaran di Instagram, Shaheizy Sam dilihat sedang bersenam di gimnasium sambil menunjukkan tvbuh bad4nnya yang berketak.

“Boleh ke kurus kalau tak pergi gym? Boleh!! Yang penting, jangan t1pu diri sendiri!! Tak paham, laa.”-Tulis Shaheizy Sam

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shaheizy Sam Samad (@shaheizy_sam)

“Dia Boleh Gemvk, Dia Boleh Kurus”

Tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata peminat meluahkan rasa teruja melihat transformasi Sam yang berjaya menurukan berat badan selepas memilik tubuh yang agak gempal sebelum ini.

“Mantap bos. Goodluck untuk BAKARA.”

“Abang Sam ni gemvk boleh sepantas kilat. Kurus pun boleh sepantas kilat. Mantap.”

“Huih! Back in shape!!.”

“Kekalkan bosskuh. Banyak nak beraksi dalam filem aksi ni.”

“Dia boleh gem0k, dia boleh kurus.”

“Senang je tengok Sam kurus gemvk balik kurus balik. Aku ni hahaha bertahun gemvk.”

Cemburu lah tengok Shaheizy Sam, memang sado habis!.

Sumber/Kredit : murai.my

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

About admin blog

Check Also

“Perempuan cantik memang selalu kena fítnαh..”- Azhar Sulaiman mula bersuara ísu Isu Sophia Albarakbah!

Sejak akhir-akhir ini industri hiburan sekali lagi dike.jut.kan dengan satu kisah pendedahan oleh Bella Astillah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *