[VIDEO] “Skrip tu kna laa Ingat..”- Jep Selambe Bᾰntai Tokram, Sekali Gelagat Tokram Bikin Gelᾰk Besar!

Menerusi satu klip yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan sketsa di Sepahtu Reunion cukup membuatkan para penonton terhibur menonton rancangan tersebut di telveisyen. Berikutan itu, Jep yang dikatakan begitu genius dalam memainkan peranan dlaam memegang watak dalam sketsa cukup membuatkan beliau menjadi perhatian ramai apabila beliau membantai artis otai yang hadir sebagai tetamu jemputan pada ketika iaitu Tokram. Keakraban Sepahtu dengan Tokram dapat dilihat walaupun mereka bertemu dalam sketsa di rancangan itu.

Klip yang menggemparkan semua apabila Jep menyerang Tokram dengan punchline yang membuatkan gelagat Tokram menjadi hiburan semua. Para pelawak yang berada di situ menyedari bahawa artis otai terlupa skrip kerana berlakon dengan keadaan yang begitu berhati hati. Lantas pada itu, Jep sanggup mengambil skrip Tokram dan membantu beliau utnuk mengingati skrip tersebut namun Tokram kelihatan begitu geram setelah diusik begitu oelh Jep.

Rakaman penuh boelh ditonton di:

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Pelbagai komen diberikan sperti :

@W4NK41:wa mesti return bro hahahaha

@ :tapi tulah kalo ade Shuib lagi best

@Kekyaa:Aku tkleh thn la

@Milo ais:sepathu ni mmg takde pengganti mcm senario dulu,tgk byk kali pun mesti akan gelak jugak

@Tik Toker:keluar dari character

@adbazmi:si rahim tu takut betul tu. dia punya reaction tu awkward gila wkwk

@Rera Jzr:jep kalau bawak watak jahat takde nak pukul2.. main kepala orang.. tak macam rahim..

@cajrot:HAHAHAHAHAHAHA WA CAKAP WA MESTI RETURN BRO

Namun keseluruhan sketsa tersebut dikatakan begitu meriah dengan gelak tawa para penonton pada ketika itu dengan lawak sponton yang diberikan oleh barisan pelawak dan artis jemputan. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat barisan pelawak semoga dapt terus menghiburkan para penonton dengan karya yang menghiburkan di waktu yang akan datang..

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumebr dari Tiktok dan Instagram.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: sinetronmalaya

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

About admin blog

Check Also

“Perempuan cantik memang selalu kena fítnαh..”- Azhar Sulaiman mula bersuara ísu Isu Sophia Albarakbah!

Sejak akhir-akhir ini industri hiburan sekali lagi dike.jut.kan dengan satu kisah pendedahan oleh Bella Astillah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *