“Weh laki and bini diorang..” (Video) Perkongsian Trbaru Shah Jaszle & Emma Maembong Jdi Bualan Netizen

Baru-baru ini, nama pelakon Emma Maembong dan Shah Jaszle menjadi bualan ramai gara-gara aksi mesra mereka di dalam sebuah drama. Video di belakang tabir yang dikongsikan oleh pelakon lelaki itu juga turut menerima kecaman dari netizen yang menganggap ianya agak keterlaluan di mata penonton.

Difahamkan, kedua-dua pelakon ini digandingkan bersama sebagai teraju utama di dalam drama berjudul Mati Pucuk. Menerusi video yang dikongsikan ini, Emma Maembong dan Shah Jaszle dilihat mengenakan pakaian pengantin dan menari sambil berpelukan mesra untuk menjayakan watak tersebut.

Aksi mesra mereka ini turut menerima kritikan netizen terutamanya kerana status kedua-dua pelakon itu yang sudah pun berkahwin. Bukan itu sahaja, Shah Jaszle turut berkongsikan sebuah lagi video di belakang tabir yang menunjukkan babak Emma Maembong seperti menepuk punggung pelakon lelaki itu dari belakang.

VIDEO 1

@shahzjaszle #weddingtiktok2022 ♬ original sound – Shahzjaszle

Susulan daripada video yang tul.ar itu, kebanyakan netizen turut meluahkan rasa kur.ang senang melihat drama Melayu yang kini semakin menampilkan babak mesra tanpa bata.san. Walaupun ia hanyalah satu lakonan semata-mata, penonton berharap p.ara pelakon dapat menjaga sensitiviti ag.ama dan tidak melakonkan a.ksi m.esra seperti itu.

VIDEO 2

@shahzjaszle #BTS #fyp #shooting with @emma_maembongofficial video by @miezailani ♬ original sound – Shahzjaszle

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video ini turut menimbulkan rasa tidak pu.as hati netizen yang menonton. Malah ada yang m.enge.cam tind.akan kedua-dua pelakon itu yang tidak menja.ga batas mereka sebagai suami dan isteri kepada pasangan masi.ng-masing..

“Kenapa cerita risik pada hati elok je takda sentuh sentuh, baik laki orang baik bini orang. Ini lain macam.”

emma maembong

“Laki orang and bini orang.”

shah jaszle

“Kalau laki aku buat macam ni and aku buat macam ni. Baik tak yah kahwin…”

komen

“Weh laki and bini diorang tak jealous ke. Kalau aku ni dah mengamuk meroyan dah.”

tik tok

Sumber: HCL

About admin blog

Check Also

Hampir Setahun Bercer4i, Siti Saleha Tayang Wajah Kekasih Baru? Seorang Pengasas Jenama Fesyen Terkemuka

Pelakon Siti Saleha sebelum ini mengakui sedang berkawan rapat dengan seorang jejaka berd4rah k4cukan.Terdahulu, Saleha …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *