Shiha Zikir Ditegur Achey Bulu Mata Palsunya Nak Tertanggal, “Haha Sampai Terpacak!”

Selebriti serba boleh dikenali dengan nama Shiha Zikir ini sememangnya antara yang cukup popular. Bukan sahaja memiliki suara yang merdu, berbakat dalam lakonan, Shiha Zikir juga boleh menari.

Berilah apa juga genre lagu kepadanya dapat dinyanyikan dengan baik sekali. Malah baru-baru ini Shiha Zikir turut menyertai Muzikal Lawak Superstar bersama Achey dan Ali Puteh.

Umum sedia tahu, Shiha Zikir kadang-kadang memiliki perangai kelakar dan selambanya juga. Baru-baru ini dalam satu perkongsian rakaman dengan paparan Shiha Zikir bersama Achey dan Ali Puteh telah mencuri perhatian ramai.

Manakan tidak dalam rakaman tersebut dipaparkan Shiha Zikir ditegur Achey apabila bulu mata palsunya tertanggal. Berikut adalah perkongsian rakaman tersebut yang dimuat naik menerusi akaun

@achey_kintangkintung Sampai tak perasan eaa @shihazikir … #cilimls3 @aliputeh89 ♬ original sound – acheykintangkintung

Lah..Tervk sangat gayanya bulu mata palsu sampai tersenget dan nak tercabut tu Shiha. Memang buat hal betul! Apa-apa pun video dengan paparan gelagat Shiha Zikir ini memang bikin dekah.

Reaksinya memang spontan dan menghiburkan! Perkongsian rakaman Shiha Zikir ditegur Achey apabila bulu mata palsunya tertanggal ini meraih lebih 337 ribu tontonan dan 20 ribu likes.

Di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka selepas menyaksikan gelagat Shiha Zikir ini seperti berikut:

“Ingatkan Rossa tadi”

Screenshot at Aug 06 12-14-48

“Adeh penatlah gini”

Screenshot at Aug 06 12-14-28

“Siotla Shiha ni..Dia punya gelak buat aku tergelak sekali”

Screenshot at Aug 06 12-14-13

“Haha hilang ayu oii”

Screenshot at Aug 06 12-13-39

Sementara itu, ikuti kisah menarik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

sumbar:hcl

About admin blog

Check Also

“Perempuan cantik memang selalu kena fítnαh..”- Azhar Sulaiman mula bersuara ísu Isu Sophia Albarakbah!

Sejak akhir-akhir ini industri hiburan sekali lagi dike.jut.kan dengan satu kisah pendedahan oleh Bella Astillah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *