[VIDEO] “Dia ‘Hent4m’ Saya Macam Saya Ambil Suami Dia” – Live Nad Zainal, Puteri Sarah Raih Perhatian Netizen

Nampaknya, polemik rumah tangga pelakon Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof masih lagi belum reda. Terbaharu, Sarah menerusi Instagram Live yang dijalankan bersama dramatis Nad Zainal membincangkan hal-hal berkaitan isu berkenaan secara terbuka.

Antara intipati perbualan tersebut termasuklah rasa kurang senang Nad Zainal terhadap orang ketiga atau peros4k rumah tangga orang.

“Saya nak cakap apa pun tak boleh sebab saya pun berlakon jadi watak penyond0l (watak Kirana dalam D0sa Seorang Isteri). Apa pun kita doakan Sarah kuat sebab semua tahu semua di pihak kamu. Kamu sejenis wanita kent4l.

“Walaupun saya bawa watak penyond0l, tetapi saya b3nci spesis macam ni sebab kita ni sebab kita perempuan, sepatutnya kita kena support perempuan. Apa pun terjadi, kalau si suami burukkan isteri, kita kena fikir balik, next time mungkin dia boleh burukkan kita in future.

“Fikirkan dua tiga kali kalau kita nak hak orang ya. Jangan jadi macam Kirana,” katanya.

Sarah kemudian berkata, dia pernah ingin mengambil tindakan ketika mula-mula diganggu oleh pihak berkenaan. Tetapi, apabila memikirkan a1b suami dan keluarga, dia tidak bertindak demikian.

“Sebab tu saya bertahan selama empat tahun. Selagi saya bertahan saya bertahan. Tapi lama-lama dia menjadi kacau pada ment4l. Jadi dari situ saya rasa sudah cukup. Kalau mulut saya jah4t, dah lama saya cerita (hal berkenaan).

“Sekarang saya baru balik dari JAWI. Saya nak sam4n bukan sebab saya nak ramp4s balik hak saya. Itu empat tahun dulu. Sekarang ni saya buat untuk tuntut hak saya dan anak-anak. Saya buat dua tuntutan – mengg4nggu ketentera4man saya itu sebagai kes civil. Yang saya rep0rt pada JAWI dan JAIS adalah sebagai g4ngguan rumah tangga itu jenay4h.

“Saya harap semua orang doakan benda ni jatuh sebagai janay4h,” katanya lagi.

Dalam pada itu, Sarah turut memberitahu yang dia berasa pelik kenapa pihak ketiga berkenaan bersungguh meng4cau rumah tangganya seperti dirinya pula orang luar.

“Sepatutnya saya pergi hentam dia, ganyang dia. Tapi dia yang hentam saya macam saya ambil suami dia. Ni dah terbalik.

“Saya ada kawan yang bergelar isteri kedua. Saya tengok kawan saya tu hormat yang pertama. Tapi dia kena gany4ng dengan bini pertama serta kena s4ntau. Itu sepatutnya berlaku,” katanya.

Nad kemudian mem0t0ng lalu berkata: “Jangan jadi macam tu meny4ntau-ny4ntau orang. Kau baik orangnya. Kita ikut laluan betul. Memang ger4m kan sebab teran1aya,” ujarnya.

VIDEO :

KOMEN NETIZEN :

Dalam pada itu, Nad sempat bertanya, jika pihak ketiga itu datang meminta maaf dan meminta izin, adakah Sarah akan membenarkan? Ini jawapan Sarah:

“Kalau awal-awal dia buat macam tu mungkin saya mar4h tapi saya mungkin pertimbangkan. Tapi tidak, dia ser4ng mak mentua saya. Lepas mak mentua bl0cked dia, dia kacau pula adik-adik Syamsul, apa benda?” kata Sarah.

Sumber : GEMPAK

About admin blog

Check Also

“Betul- Betul Ikut Perangai baba”- Gelagat Jebat Jawab Soalan Memang Di Luar Jangkaan

Defenisi ‘bapak borek, anak rintik’ benar-benar terjadi pada anak lelaki pelakon Malaysia. Jebat Jayden merupakan anak lelaki …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *