Lelaki ‘Pening’ Tunang Mer4juk Sampai Sanggup Berdiri Dalam Hujan

Lelaki dan perempuan memang mempunyai perangai yang sangat berbeza dan ada masanya pening juga untuk memahami satu sama lain. Macam yang dikongsikan lelaki ini apabila dia terpaksa melayan kerenah tunangnya yang merajuk mengalahkan kanak-kanak.

Bukan hanya merajuk malah wanita itu juga siap berdiri di dalam hujan sebagai tanda protes sekaligus membuatkan ramai berdekah melihatnya. Video yang dikongsikan ini juga tular dengan lebih dua juta tontonan setakat ini.

@xxzrd_ Melawak sikit teruihh buat prngai🥰mau tak strees guni #fyp #fypシ #caltexunstoppablestar ♬ Terhangat Di Pasaran – Kru

Menerusi video yang dikongsikan ini, lelaki itu menunjukkan kerenah tunangnya yang merajuk gara-gara diusik olehnya sebelum itu. Apa yang melucukan ialah wanita itu siap berdiri di bawah pokok dalam keadaan hujan yang sedang turun.
Lelaki itu kemudian memujuk wanita itu untuk masuk ke dalam rumah namun langsung tidak dilayannya. Malah wanita itu juga siap berdiri di kawasan yang terkena hujan dan sengaja membiarkan dirinya basah dek air hujan itu.

Dalam masa yang sama, lelaki itu turut sama berdekah melihat gelagat tunangnya ini dan buntu memikirkan cara untuk memujuknya. Di ruangan komen, rata-rata netizen juga terhibur dengan kerenah wanita itu dan menganggap ini adalah situasi biasa bagi para wanita yang suka merajuk.

“Haha comel ah dia merajuk.”

“Tu sebab takde kilat je kalau ada kilat mahunya masuk terus.”

“Kalau guruh mesti masuk punya.”

“Yang ni lawak.”

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: HCL

About admin blog

Check Also

[VIDEO] “Sanggup dedah aurαt demi netizen..”- Nak Buktikan Tk Hαmil. Sekali Ini Tindαkan Mengejut BCL

Baru-baru ini, selebriti terkenal berasal dari Indonesia iaitu Bunga Citra Lestari telah menjadi mangsa body shaming kerana …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *