“Kenapa Hati Bvsuk? Aku Tak Kacau Hidup Kau”- Normah Damanhuri Terkilan Anak Buat Baik Pun Dikec4m

Pelakon Normah Damanhuri mene.gur sik.ap seorang individu yang memberikan ko.men melam.pau terhadap anaknya, Liana Rosli.

Menerusi tang.kap layar yang dimuat naik Normah, individu itu men.dak.wa tindakan Liana atau lebih dikenali sebagai Kak KM memberikan hadiah kereta kepada pelakon vateran itu seolah-olah untuk menutup kisah viral melibatkan anaknya baru-baru ini.

Normah yang kurang senang dengan tuduhan melampau itu membi.das dak.waan individu terbabit.

“Kenapa hati kau bu.suk berna.nah melihat kebahagiaan orang lain? Sentiasa ber.sangka bu.ruk kepada anak aku, aku tak kacau hidup kau… Kenapa kau kacau kehidupan aku dan em.osi aku.

“Untuk penge.tahuan kau… Bila sales.man bagitahu aku kereta aku dah sampai… Aku terus kena pergi settle pada hari yang sama.

“Kereta ni aku dah booked lama! Kau apa tahu. Hati anak aku suci murni aku didik dengan penuh kasih sayang…

“Yang aku nak bagitahu dengan kau sekarang ni, aku nak bagi kau ha.dam. Tak ada kena mengena sama sekali dengan apa yang kau tu.duh terhadap anak aku!” jelasnya.

Terdahulu, Kak KM telah menghadiahkan sebuah kereta baharu yang dibayar secara tunai kepada ibunya.

Bagaimanapun sebelum ini Kak KM terpalit kont.roversi susulan video mene.puk pung.gung yang melibatkan beberapa pen.gasas produk tempatan menjadi tular baru-baru ini.

Sekadar Perkongsian Dan Jangan Lupa Komen Yang Baik Baik Sahaja.TQ

Sumber: Gempak

About admin blog

Check Also

“Perempuan cantik memang selalu kena fítnαh..”- Azhar Sulaiman mula bersuara ísu Isu Sophia Albarakbah!

Sejak akhir-akhir ini industri hiburan sekali lagi dike.jut.kan dengan satu kisah pendedahan oleh Bella Astillah …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *